fbpx

Ulysse Nardin Exo Skeleton-X - Only Watch 2019

Charytatywna aukcja Only Watch coraz bliżej.

Audemars Piguet z Le Brassus - szkoła filozofii czasu dla kobiet

Jedną z premier Audemars Piguet w tym roku jest Millenary Frosted Gold Philosophique.

Officine Panerai - coraz większa rodzina Luminor Due

Luminor Due od Officine Panerai czyli wariant zaprojektowany z myślą o noszeniu pod mankietem koszuli miał swoją premierę już trzy lata temu.

Victorinox Swiss Army Alliance Mechanical - nowość na jesień

Na początku miesiąca otrzymałem informację, że do sprzedaży na polskim rynku trafi najnowszy męski model - Alliance od Victorinox Swiss Army.

Vacheron Constantin - One of Not Many - wydarzenia w Meksyku

Oferując dobra luksusowe, szczególnie te z najwyższej półki w danej dziedzinie, trzeba zadbać o właściwą reklamę.

Jaeger-LeCoultre Rendez-Vous Celestial - podręczne Światła Północy

Dla manufaktury Jaeger-LeCoultre nocne niebo jest wiecznie fascynujące.

Bell & Ross 03-92 Diver Black Matte - z nieba wprost w głębiny

Czy firmie czerpiącej stylistykę z lotnictwa może udać się diver? Ludzie z francuskiego Bell & Ross są pewni swoich wyrobów - w tym sezonie rozszerzyli swoją linię podwodną.

Ulysse Nardin Freak X - model dla początkujących

Freak - z angielskiego dziwak, dziwadło - od Ulysse Nardin to niezwykle kontrowersyjny wyrób.

Girard-Perregaux Laureato Skeleton Earth to Sky

Kiedy w jednym zdaniu znajdą się: luksusowy zegarek sportowy, spieki ceramiczne i szkieletowany, manufakturowy mechanizm to znaczy, że artykuł wkracza na terytorium zwyczajowo zajęte przez jeden okaz — Royal Oak od Audemars Piguet.

Aerowatch Renaissance Polish Basketball Limited Edition - na podbój koszykówki!

Co łączy szwajcarską rodzinną firmę Aerowatch z koszykówką? Z pozoru nic.

IWC Schaffhausen i intensywny początek sierpnia

Początek sierpnia to w tym roku pracowity czas dla pracowników IWC Schaffhausen i "pilotów" z nimi współpracujących.

G-Shock GA-140 - dla tych, którzy wiedzą co łączy ołówek i kasetę magnetofonową.

W czasach wszechobecnej reklamy opartej na nostalgii, również producenci zegarków sięgają po ten “chwyt”.


Nazwy własne firm, produktów, instytucji, a także ich znaki towarowe są własnością tychże firm, podobnie jak materiały graficzne i filmowe wykorzystane w serwisie Timeandwatches.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 - 2023

Wykonanie: https://mizzo.pl